Descripció
Sol·licitar la devolució dels dipòsits o fiances que han estat efectuats per a garantir la prestació de serveis adjudicats o per a la reposició de desperfectes al fer obres i/o abocament controlat de runes
Preu
Mitjans de pagament
Qui el pot demanar
El titular dels dipòsits o fiances
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Quan es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de sol·licitud
No n'hi ha.
Requisits a complir
Documentació que cal aportar
Sol.licitud general (instància)
Carta de pagament original, en el cas d'avals.
Fitxa de les dades bancàries amb el segell i la signatura de l'entitat bancària.
Certificat final d'obra original, si se sol.licita la devolució del dipòsit per a garantir la correcta reposició dels serveis.
Certificat de la gestió de runes original, si se sol.licita la devolució del dipòsit per a garantir la correcta gestió dels residus.
Tràmit pas a pas
1.Presenteu la sol.licitud degudament omplerta i la documentació requerida.
Termini de resolució
Com sol·licitar el tràmit
Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59 o mitjançant seu electrònica
Normativa general que afecta al tràmit
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya. Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA) i normatives sectorials. Llei 3/2010, del 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis, en establiments, activitats, infraestructures i edificis.
Normativa local que afecta al tràmit
Pla General d'Ordenació Urbana d'Arenys de Munt, aprovat el 7/05/2003
Ordenança d'intervenció municipal ambiental, de seguretat i salut pública aprovada el 18/10/12.
Ordenança d'intervenció municipal en espectacles públics i activitats recreatives. Aprovat el 18/10/2012.
Efectes del silenci administratiu
La no resolució i notificació en el termini de sis mesos, comporta la desestimació de la sol·licitud de llicència i permet a l'interessat interposar el recurs administratiu o el contenciós administratiu que sigui procedent.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Àmbit Temàtic
Activitats