Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Activitats econòmiques > Obertura i/o autorització > Llicències d'activitats > Llicència municipal d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
Informació sobre el tràmit

Descripció

Aquest tràmit permet obtenir la llicència per a poder vendre articles de pirotècnia en parades provisionals al carrer.

Preu

Ordenança Fiscal 17, utilització domini públic. Annex 5. Ocupacions de terrenys amb altres parades, barraques o casetes de venda
El preu és en funció dels metres i la durada.

Mitjans de pagament

Pagament bancari

Qui el pot demanar

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Quan es pot demanar

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

Cal sol·licitar el permís amb antelació.

Requisits a complir

No cal complir cap requisit específic. Malgrat que En aquest tràmit segons l´article 131 del RD 989/2015, de 30 d´octubre, la sol·licitud per l´autorització de venda al públic d´articles pirotècnics, ha d´anar dirigida a la Delegació de Govern, i que el Delegat del Govern ho posarà en coneixement de l´Ajuntament. Per tant només han de sol·licitar l´ocupació de la via pública, justificant que han realitzat el trami previ a la Delegación del Gobierno, amb la instància genèrica.

Documentació que cal aportar

Cal aportar la documentació del llistat següent:

1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.

2. Impost d'Activitats Econòmiques (IAE).

3. Autorització de venda expedida per la Subdelegació del Govern de Barcelona.

4. Pòlissa d'assegurança que cobreixi responsabilitat civil.

5. Projecte de l'establiment signat pel facultatiu corresponent (tècnic/a de mines, per exemple) i per la Direcció Provincial d'Indústria, on hi consti la superfície, mobiliari, decoració, portes de sortida i altres dades d'interès.

6. Plànol d'emplaçament (que es pot obtenir a l'Ajuntament).

7.- Full d'autoliquidació de la taxa

Tràmit pas a pas

1.Presenteu la sol.licitud i la documentació requerida.
2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte.
3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionariri amb la carta de pagament corresponent.

Termini de resolució

El termini de resolució és de dos mesos a comptar de la data de la sol.licitud.

Com sol·licitar el tràmit

Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59, amb instància genèrica o a través de la seu electrònica.

Normativa general que afecta al tràmit

Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.

Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.

Efectes del silenci administratiu

Transcorregut el termini de dos mesos sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada.

Normativa reguladora del silenci administratiu

Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.

Més informació

Es pot demanar qualsevol altra documentació si l'acte en qüestió ho requereix, per part de l' òrgan competent per resoldre, i en casos particulars, es pot demanar una fiança en previsió del compliment de la respectiva ordenança municipal.

Àmbit Temàtic

Activitats


Formulari electrònic (Certificats)

     
Formulari en suport paper