-
Descripció
Aquest tràmit permet comunicar a l’Ajuntament que han finalitzat les obres d’obra nova o ampliació autoritzades.
-
Preu
Autoliquidació provisional de la taxa o.f. núm. 23: Inspeccions de comunicació de final d’obra
-
Mitjans de pagament
Opcions:
-
A l'Oficina d’Atenció al Vilatà de l’Ajuntament d’Arenys de Munt amb targeta bancària.
-
A través de la seu electrònica
-
Per ingrés bancari ES98 0081 5357 3200 0102 0707 indicant en el concepte: OF-23 Nom de la persona que ha de fer l’ingrés.
-
Qui el pot demanar
El promotor, la persona interessada en l'expedient i/o tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
-
Quan es pot demanar
En termes generals es podrà demanar durant tot l'any.
-
Termini de sol.licitud
Un cop finalitzades les obres.
-
Requisits a complir
Sol.licitar-ho amb l'imprès corresponent a nom del promotor amb la documentació adjunta i haver realitzat el pagament de la taxa associada a aquest tràmit.
S'haurà de tenir la condició d'interessat en l'expedient o bé actuar mitjançant representació degudament acreditada.
-
Documentació que cal aportar amb el document de Comunicació de finalització d’obra nova o ampliació
-
Certificat de final d’obres
-
Alta de la contribució territorial urbana
-
Certificat emès per la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya (ed. plurifamiliars)
-
Arxiu digitalitzat format DWG dels plànols AS BUILT de tota l’obra.
-
Comprovant de pagament de la taxa.
-
Còpia de sol·licitud de gual registrada (si escau)
-
Tràmits pas a pas
-
Presenteu la sol.licitud i la documentació requerida.
-
Serveis tècnics analitza la documentació i concertarà visita per realitzar inspecció, si escau.
-
En cas que sigui tot correcte, s’arxivarà la comunicació de finalització d’obres a l’expedient corresponent.
-
En cas que manqui documentació o l’obra no estigui correctament finalitzada segons la documentació aportada i normativa, s’obrirà expedient d’incoació de la legalitat urbanística.
-
L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionari.
-
Com sol.licitar el tràmit
Pot escollir una de les opcions següents:
-
Preferentment a través de la seu electrònica, amb el formulari electrònic degudament complimentat, adjuntant la documentació relacionada i realitzant el pagament de l’autoliquidació de la taxa.
-
A través de la seu electrònica, amb la instància genèrica i adjuntant el formulari PDF, la documentació relacionada i el comprovant de pagament de l’autoliquidació de la taxa realitzat mitjançant transferència bancària al compte indicat al formulari PDF.
-
Presencialment a l’Oficina d’Atenció al Vilatà de l’Ajuntament d’Arenys de Munt (només particulars), entregant el formulari PDF i efectuant l’autoliquidació de la taxa a les mateixes oficines de l’OAV.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques