Descripció
Aquest tràmit permet obtenir la llicència per a poder vendre articles de pirotècnia en parades provisionals al carrer.
Preu
Ordenança Fiscal 17, utilització domini públic. Annex 5. Ocupacions de terrenys amb altres parades, barraques o casetes de venda
El preu és en funció dels metres i la durada.
Mitjans de pagament
Pagament bancari
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de sol·licitud
Cal sol·licitar el permís amb antelació.
Requisits a complir
No cal complir cap requisit específic. Malgrat que En aquest tràmit segons l´article 131 del RD 989/2015, de 30 d´octubre, la sol·licitud per l´autorització de venda al públic d´articles pirotècnics, ha d´anar dirigida a la Delegació de Govern, i que el Delegat del Govern ho posarà en coneixement de l´Ajuntament. Per tant només han de sol·licitar l´ocupació de la via pública, justificant que han realitzat el trami previ a la Delegación del Gobierno, amb la instància genèrica.
Documentació que cal aportar
Cal aportar la documentació del llistat següent:
1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Impost d'Activitats Econòmiques (IAE).
3. Autorització de venda expedida per la Subdelegació del Govern de Barcelona.
4. Pòlissa d'assegurança que cobreixi responsabilitat civil.
5. Projecte de l'establiment signat pel facultatiu corresponent (tècnic/a de mines, per exemple) i per la Direcció Provincial d'Indústria, on hi consti la superfície, mobiliari, decoració, portes de sortida i altres dades d'interès.
6. Plànol d'emplaçament (que es pot obtenir a l'Ajuntament).
7.- Full d'autoliquidació de la taxa
Tràmit pas a pas
1.Presenteu la sol.licitud i la documentació requerida.
2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte.
3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionariri amb la carta de pagament corresponent.
Termini de resolució
El termini de resolució és de dos mesos a comptar de la data de la sol.licitud.
Com sol·licitar el tràmit
Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59, amb instància genèrica o a través de la seu electrònica.
Normativa general que afecta al tràmit
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
Efectes del silenci administratiu
Transcorregut el termini de dos mesos sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Més informació
Es pot demanar qualsevol altra documentació si l'acte en qüestió ho requereix, per part de l' òrgan competent per resoldre, i en casos particulars, es pot demanar una fiança en previsió del compliment de la respectiva ordenança municipal.
Àmbit Temàtic
Activitats