Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Activitats econòmiques > Altres Tràmits > Informe previ en matèria d'incendis
Informació sobre el tràmit

Descripció

És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat (comunicació prèvia ambiental, comunicació prèvia obertura o declaració responsable d'obertura), quan aquesta estigui inclosa en els  1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

Preu

Ordenança fiscal 18 - taxa per les llicències d'activitats ambientals i d'activitats recreatives i espectacles públics, i les comunicacions d'activitats ambientals i d'activitats recreatives i espectacles públics, comunicació prèvia obertura o declaració responsable d'obertura).
Es paga la taxa completa del tràmit en el moment de sol.licitar l'informe previ en matèria d'incendis.

Mitjans de pagament

A pagar a l'OAV de l'Ajuntament mitjançant targeta bancària en el moment de sol.licitar el tràmit o mitjançant transferència bancària segons full d'autoliquidació.

Qui el pot demanar

La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.

Quan es pot demanar

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

Prèviament a l'inici de l'activitat i a la presentació de la sol·licitud o comunicació prèvia corresponent.

Requisits a complir

Cal complir els requisits següents:

1. Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.  Ordenança fiscal municipal núm 18, epígraf 5 per comunicació ambiental per activitats i instal.lacions annex III, epígraf comunicació prèvia (activitat de baix risc) o declaració de responsable (activitat innòcua) per obertura d'establiments no sotmesos a llei 20/2009 ni Reglament d'espectacles i activitats recreatives; epígraf 9 per comunicació prevista en decret 112/2010, reglament d'espectacles i activitats recreatives.

Documentació que cal aportar

Cal aportar la documentació del llistat següent:

1.Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat.

2.Portada de la documentació tècnica (formulari SP01 del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya

3. Certificat de coincidència entre el suport electrònic i el suport paper (formulari SP02 del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya)

4. Memòria tècnica en matèria d'incendis, d'acord amb el model de continguts mínims publicat al web del Departament d'interior

5.En cas d'actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.

Tràmit pas a pas

1.Presenteu la sol.licitud i la documentació requerida.
2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte.
3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionari.

Termini de resolució

El termini per resoldre la petició d'informe és de dos mesos.

Com sol·licitar el tràmit

Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59 o mitjançant seu electrònica.

Normativa general que afecta al tràmit

Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

Llei 3/2010, del 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis.

Normativa local que afecta al tràmit

Pla General d'Ordenació Urbana d'Arenys de Munt, aprovat el 7/05/2003

Ordenança d'intervenció municipal ambiental, de seguretat i salut pública aprovada el 18/10/12.

Ordenança d'intervenció municipal en espectacles públics i activitats recreatives. Aprovat el 18/10/2012.

Efectes del silenci administratiu

En el cas que, un cop transcorregut aquest termini no s'hagi emès l'informe, s'entén que l'informe és favorable.

Normativa reguladora del silenci administratiu

Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.

Àmbit Temàtic

Activitats


Formulari electrònic (Certificats)

     
Formulari en suport paper