Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Activitats econòmiques > Altres Tràmits > Consulta prèvia de classificació de l'activitat
Informació sobre el tràmit

Descripció

És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l'ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d'aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d'aplicació. La descripció aportada de l'activitat a desenvolupar ha d'esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.

Preu

Ordenança Fiscal núm. 6 TAXA PER EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS
Epígraf tercer 14

 

65.30 €

Mitjans de pagament

A pagar a l'OAV de l'Ajuntament mitjançant targeta bancària en el moment de sol.licitar el tràmit o mitjançant transferència bancària segons full d'autoliquidació, o per seu electrònica

Qui el pot demanar

La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.

Quan es pot demanar

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

No n'hi ha.

Requisits a complir

Cal complir els requisits següents:

1. Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.

Documentació que cal aportar

Cal aportar la documentació del llistat següent:

1.Sol·licitud.

2.Dades més significatives que defineixin l'activitat o activitats que es pretenen realitzar  en un mateix centre o establiment.  Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l'activitat.

3.- Full d'autoliquidació de la taxa. ( al peu de la pàgina)

Tràmit pas a pas

1.Presenteu la sol.licitud i la documentació requerida.
2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte.
3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionari.

Com sol·licitar el tràmit

Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59 o mitjançant seu electrònica.

Normativa general que afecta al tràmit

Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

Normativa local que afecta al tràmit

Pla General d'Ordenació Urbana d'Arenys de Munt, aprovat el 7/05/2003
Ordenança d'intervenció municipal ambiental, de seguretat i salut pública aprovada el 18/10/12.
Ordenança d'intervenció municipal en espectacles públics i activitats recreatives. Aprovat el 18/10/2012.

Efectes del silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Normativa reguladora del silenci administratiu

Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 

Àmbit Temàtic

Activitats


Formulari electrònic (Certificats)

     
Formulari en suport paper