Descripció
És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l'ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d'aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d'aplicació. La descripció aportada de l'activitat a desenvolupar ha d'esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.
Preu
Ordenança Fiscal núm. 6 TAXA PER EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS
Epígraf tercer 14
65.30 €
Mitjans de pagament
A pagar a l'OAV de l'Ajuntament mitjançant targeta bancària en el moment de sol.licitar el tràmit o mitjançant transferència bancària segons full d'autoliquidació, o per seu electrònica
Qui el pot demanar
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
Quan es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de sol·licitud
No n'hi ha.
Requisits a complir
Cal complir els requisits següents:
1. Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
Documentació que cal aportar
Cal aportar la documentació del llistat següent:
1.Sol·licitud.
2.Dades més significatives que defineixin l'activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment. Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l'activitat.
3.- Full d'autoliquidació de la taxa. ( al peu de la pàgina)
Tràmit pas a pas
1.Presenteu la sol.licitud i la documentació requerida.
2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte.
3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionari.
Com sol·licitar el tràmit
Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59 o mitjançant seu electrònica.
Normativa general que afecta al tràmit
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Normativa local que afecta al tràmit
Pla General d'Ordenació Urbana d'Arenys de Munt, aprovat el 7/05/2003
Ordenança d'intervenció municipal ambiental, de seguretat i salut pública aprovada el 18/10/12.
Ordenança d'intervenció municipal en espectacles públics i activitats recreatives. Aprovat el 18/10/2012.
Efectes del silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Àmbit Temàtic
Activitats