Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Activitats econòmiques > Altres Tràmits > Petició de cessió o lloguer de material, infraestructures i instal·lacions municipals
Informació sobre el tràmit

Descripció

Aquest tràmit permet demanar la cessió d'ús o el lloguer d'instal·lacions, infraestructures o de materials de titularitat municipal per a ser utilitzades per entitats, empreses i particulars que ho sol·licitin, sempre que compleixin amb la legislació aplicable i amb les taxes que corresponguin.

Qui el pot demanar

La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da

Quan es pot demanar

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

Amb antelació suficient a la utilització dels espais o dels materials o segons el reglament d'ús de la instal·lació corresponent.

Requisits a complir

No cal complir cap requisit específic.

Documentació que cal aportar

Els indicats pel propi ajuntament, en cada cas.

Termini de resolució

Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.

Com sol·licitar el tràmit

Presencialment a l'OAV o a través d'instància electrònica.

Normativa general que afecta al tràmit

Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 

Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

Efectes del silenci administratiu

S'enten denegada la petició sinó hi ha resolució expressa en el termini d'un mes.

Normativa reguladora del silenci administratiu

Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 

Àmbit Temàtic

Relació amb l'Administració


Formulari electrònic (Certificats)

     
Formulari en suport paper