Descripció
Aquest tràmit permet demanar la cessió d'ús o el lloguer d'instal·lacions, infraestructures o de materials de titularitat municipal per a ser utilitzades per entitats, empreses i particulars que ho sol·licitin, sempre que compleixin amb la legislació aplicable i amb les taxes que corresponguin.
Qui el pot demanar
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da
Quan es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de sol·licitud
Amb antelació suficient a la utilització dels espais o dels materials o segons el reglament d'ús de la instal·lació corresponent.
Requisits a complir
No cal complir cap requisit específic.
Documentació que cal aportar
Els indicats pel propi ajuntament, en cada cas.
Termini de resolució
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
Com sol·licitar el tràmit
Presencialment a l'OAV o a través d'instància electrònica.
Normativa general que afecta al tràmit
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Efectes del silenci administratiu
S'enten denegada la petició sinó hi ha resolució expressa en el termini d'un mes.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Àmbit Temàtic
Relació amb l'Administració