Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Activitats econòmiques > Altres Tràmits > Llicència d'ocupació de la via pública amb terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar de bars i restaurants
Informació sobre el tràmit

Descripció

Aquest tràmit permet obtenir la llicència que autoritza l'ocupació de la via pública per part de bars i restaurants amb terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar, d'acord amb l'Ordenança Municipal reguladora de les llicències de terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar a Arenys de Munt".

Preu

Ordenança Fiscal 17. Utilització
Taules i cadires, aparell de venda automàtica i altres similars
Ocupació per taules i cadires, terrasses, para-sols, tests i d'altres similars.

Mitjans de pagament

Pagament bancari

Qui el pot demanar

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Quan es pot demanar

Durant tot l'any, previ a l'ocupació.

Termini de sol·licitud

No n'hi ha.

Requisits a complir

Cal complir els requisits següents:

1. Disposar de la corresponent llicència d'obertura de l'establiment/ comunicació prèvia de l'activitat.

2. Complir els requisits de l'Ordenança reguladora de les llicències de terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar a Arenys de Munt.

Documentació que cal aportar

Cal aportar la documentació del llistat següent amb el model d'instància de sol·licitud de terrasses:

1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.

2. Còpia del plànol de l'emplaçament on es vol instal·lar les taules i cadires.

3. Fotografia de l'emplaçament on es vol instal·lar les taules i cadires.

4. Per les estufes d'exterior caldrà aportar:
- Certificat d'homologació de la CE.
- Assegurança que cobreixi els danys que puguin ocasionar les estufes.
- Contracte de manteniment de les estufes amb l'empresa especialitzada.

5. Sol·licitud d'ocupació domini públic per terrasses i vetlladors (document al peu de la pàgina)

1.Presenteu la sol·licitud i la documentació requerida.
2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte.
3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionari amb la corresponent carta de pagament.

Termini de resolució

El termini de resolució és de dos mesos a comptar de la data de sol·licitud.

Com sol·licitar el tràmit

Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59 o a través de seu electrònica

Normativa general que afecta al tràmit

Llei 39/2015, de Procediment Administratiu.
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.

Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.

Normativa local que afecta al tràmit

Ordenança reguladora de les llicències de terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar a Arenys de Munt.

Ordenances Fiscals municipals

Efectes del silenci administratiu

Transcorregut el termini de dos mesos sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada.

Normativa reguladora del silenci administratiu

Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 

Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglamnet del patrimoni dels ens locals.

Àmbit Temàtic

Activitats


Formulari electrònic (Certificats)

     
Formulari en suport paper