Descripció
Aquest tràmit permet obtenir la llicència que autoritza l'ocupació de la via pública per part de bars i restaurants amb terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar, d'acord amb l'Ordenança Municipal reguladora de les llicències de terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar a Arenys de Munt".
Preu
Ordenança Fiscal 17. Utilització
Taules i cadires, aparell de venda automàtica i altres similars
Ocupació per taules i cadires, terrasses, para-sols, tests i d'altres similars.
Mitjans de pagament
Pagament bancari
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot demanar
Durant tot l'any, previ a l'ocupació.
Termini de sol·licitud
No n'hi ha.
Requisits a complir
Cal complir els requisits següents:
1. Disposar de la corresponent llicència d'obertura de l'establiment/ comunicació prèvia de l'activitat.
2. Complir els requisits de l'Ordenança reguladora de les llicències de terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar a Arenys de Munt.
Documentació que cal aportar
Cal aportar la documentació del llistat següent amb el model d'instància de sol·licitud de terrasses:
1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Còpia del plànol de l'emplaçament on es vol instal·lar les taules i cadires.
3. Fotografia de l'emplaçament on es vol instal·lar les taules i cadires.
4. Per les estufes d'exterior caldrà aportar:
- Certificat d'homologació de la CE.
- Assegurança que cobreixi els danys que puguin ocasionar les estufes.
- Contracte de manteniment de les estufes amb l'empresa especialitzada.
5. Sol·licitud d'ocupació domini públic per terrasses i vetlladors (document al peu de la pàgina)
1.Presenteu la sol·licitud i la documentació requerida.
2.Serveis tècnics analitza la documentació i informarà al respecte.
3.L'òrgan competent resoldrà i es comunicarà al peticionari amb la corresponent carta de pagament.
Termini de resolució
El termini de resolució és de dos mesos a comptar de la data de sol·licitud.
Com sol·licitar el tràmit
Presencialment a les oficines de l'Ajuntament a Rbla. Francesc Macià 59 o a través de seu electrònica
Normativa general que afecta al tràmit
Llei 39/2015, de Procediment Administratiu.
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
Normativa local que afecta al tràmit
Ordenança reguladora de les llicències de terrasses, vetlladors i mobiliari auxiliar a Arenys de Munt.
Ordenances Fiscals municipals
Efectes del silenci administratiu
Transcorregut el termini de dos mesos sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglamnet del patrimoni dels ens locals.
Àmbit Temàtic
Activitats