Descripció
Aquest tràmit permet sol·licitar una zona reservada a càrrega i descàrrega per a vehicles destinats al transport de mercaderies, quan les condicions dels locals comercials o industrials no permetin fer-ho al seu interior, segons el que s'estableixi a les ordenances municipals.
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de sol·licitud
No n'hi ha.
Requisits a complir
Cal complir els requisits que s'estableixin a les ordenances municipals corresponents.
Documentació que cal aportar
Cal aportar la documentació del llistat següent:
1. Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Plànol de situació de l'establiment i l'emplaçament sol·licitat.
3. Altra documentació justificativa o rellevant per a la tramitació de la sol·licitud.
Termini de resolució
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).
Com sol·licitar el tràmit
Presencialment a l'OAV o mitjançant la seu electrònica.
Normativa general que afecta al tràmit
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Efectes del silenci administratiu
Transcorregut el termini de tres mesos des de la presentació de la sol·licitud sense que s'hagi dictat resolució, s'entén que aquesta ha estat desestimada.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Àmbit Temàtic
Via pública i mobilitat