Expedició de certificats, còpies o duplicats
Descripció
Aquest tràmit permet:
- Obtenir la còpia de documents que formen part d'un expedient administratiu.
- Obtenir el document que certifica que una determinada persona o empresa externa contractada ha prestat o presta serveis a l'Ajuntament en unes determinades dates, segons consta en l'expedient de personal o de contractació.
-Obtenir el certificat que acredita l'existència de l'acte obtingut per silenci administratiu, és a dir, que s'ha produït perquè l'Administració competent no ha resolt de manera expressa un procediment iniciat a sol·licitud de la persona interessada dins el termini legal màxim (ha d'haver vençut el termini màxim per a dictar i notificar la resolució expressa a la persona interessada).
Preu
Ordenança Fiscal nº6
3,00 € unitat Padrons a partir de 1996
5.85 € unitat Padrons abans de 1996
23.20 € unitat Certificacions històriques de convivència i altres no inclosos als apartats anteriors
9,00 € unitat Certificacions a partir del segon emès en un termini inferior a 3 mesos
Mitjans de pagament
A pagar a l'OAV de l'Ajuntament amb targeta.
A ingressar en numero de compte.
A pagar per seu electrònica
Qui el pot demanar
Qualsevol persona com a part interessada en l'expedient i/o tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Quan es pot demanar
En termes generals es podrà demanar durant tot l'any. Per supòsits concrets s'haurà d'estar a la normativa específica reguladora.
Termini de sol·licitud
En termes generals no n'hi ha. Per supòsits concrets s'haurà d'estar a la normativa específica reguladora.
Requisits a complir
Cal complir els requisits següents:
1. En tots els casos, s'haurà de tenir la condició d'interessat en l'expedient o bé actuar mitjançant representació degudament acreditada.
Documentació que cal aportar
Cal aportar la documentació del llistat següent:
1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Dades identificatives de la resolució/acte/expedient sobre el que es presenta la sol·licitud i concreció de la petició que es realitza.
Tràmit pas a pas
Presenteu la sol·licitud i la documentació requerida.
Termini de resolució
1. En el cas de sol·licitud de còpia de documents, per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
2. En el cas de sol·licitud de certificat de silenci administratiu, el termini legal és de quinze dies, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
3. En el cas de sol·licitud del certificat acreditatiu d'actes, resolucions o acords dels òrgans de govern i del certificat de serveis prestats a l'ajuntament, el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Com sol·licitar el tràmit
Presencialment a les Oficines de l'Ajuntament
Oficina d'Atenicó de la Vila
Rbla. Francesc Macia, 59
08358 Arenys de Munt
O a través de la seu electrònica
Normativa general que afecta al tràmit
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Efectes del silenci administratiu
En termes generals, el silenci administratiu relatiu al dret de petició té efectes desestimatoris.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques
Àmbit Temàtic
Relació amb l'Administració